تبلیغات
بدنسازی و پرورش اندام

بدنسازی و پرورش اندام

یکشنبه 20 آبان 1397

هنگام سرما چگونه ورزش کنیم

هنگام سرما چگونه ورزش کنیم

وقتی هوا سرد می شود تمایل افراد به ورزش کردن کمتر می شود و علاقه خود را برای این امر از دست می دهند و از مریض شدن در هوای بیرون از منزل می ترسند در صورتیکه این طرز فکر اشتباه است.

ادامه مطلب

  • نظرات() 
  • سه شنبه 15 آبان 1397

    در دوران پریود یا عادت ماهانه چه ورزش هایی انجام دهیم

    در دوران پریود یا عادت ماهانه چه ورزش هایی انجام دهیم


    توصیه به بانوان در هنگام عادت ماهیانه ورزش نکنند

    اما حقیقت امر این است که در واقع ممکن است ورزش در این دوره، برای شما مفید باشد! دلیلش این است که ورزش، گردش خون را افزایش می‌دهد، نفخ را کم می‌کند، و حتی به کاهش دردهای شکم در دوره قاعدگی کمک می‌کند.
    چندین تمرین مطمئن وجود دارد که می‌توانید در طول دوره پریودتان آنها را امتحان کنید. تنها قانون طلایی برای ورزش کردن در این زمان، این است که از بلند کردن وزنه‌های سنگین، و خسته کردن بیش از حد خودتان خودداری کنید.

    ادامه مطلب

  • نظرات() 
  • پنجشنبه 10 آبان 1397

    به چه دلایلی در باشگاه بدنسازی در تمرینتان از دستگاه باید استفاده کنیم

    به چه دلایلی در باشگاه بدنسازی در تمرینتان از دستگاه باید استفاده کنیم


    چهار دلیل اساسی برای استفاده دستگاه بدنسازی در تمرینتان

    ۱- اول امنیت
    اول و مهم‌تر از همه، دستگاه‌های بدنسازی عموماً نسبت به تمرینات با وزنه‌های آزاد، از میزان بالاتری از امنیت “درون ساختاری” برخوردارند که مخصوصاً برای مبتدی‌ها سودمندتر می‌باشد. هیچ تمرینی ۱۰۰ درصد ایمن نیست، اما هنگامی‌که روی نیمکت دستگاه اسمیت زیر یک میله هستید، مجبور نیستید نگران از کنترل خارج شدن یک وزنه باشید. البته، می‌توانید روی این موضوع بحث کنید که آیا حرکت یک دستگاه “درست و متعارف” است یا نه، اما فکر می‌کنم کاملاً روشن است که حرکات متعدد دستگاه، کمتر تکنیکی هستند و نسبت به تمرینات مشابه‌شان با وزنه‌های آزاد، امکان کمتری برای اشتباه دارند

    ادامه مطلب

  • نظرات() 
  • چهارشنبه 25 مهر 1397

    برای پیشگیری از پوکی استخوان چه ورزش هایی انجام دهیم

    برای پیشگیری از پوکی استخوان چه ورزش هایی انجام دهیم


    پوکی استخوان یک بیماری است که بر استخوان‌ها تاثیر می گذارد. پوکی استخوان نه تنها زنان بلکه مردان را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد. پوکی استخوان در خانم‌ها شایع‌تر است زیرا با افزایش سن خانم‌ها، آن‌ها استروژن (که کلید محافظت از استخوان‌هاست) را از دست می‌دهند.

    پوکی استخوان باعث می‌شود که استخوان‌ها شکننده و ضعیف شوند. این امر منجر می‌گردد که استخوان‌ها متخلخل شده و به راحتی بشکنند. تمرینات مؤثری وجود دارند که می‌توانید برای کمک به جلوگیری از پوکی استخوان انجام دهید. هر تمرینی که تحمل کننده‌ی وزن یا بار (سنگینی) باشد، برای قوی نگه داشتن استخوان‌ها عالی است. انجام تمرینات پربرخورد نیز بسیار مفید است.

    ادامه مطلب

  • نظرات() 
  • جمعه 20 مهر 1397

    برای فرم دهی به باسن بانوان چه تمریناتی انجام دهیم

    اول از همه باید گفته شود که فرم دادن به این بخش عضلانی بدن کار آسانی نیست زیرا چربی در بدن خانم ها اغلب در پایین تنه ذخیره می شود، یعنی ران و باسن تقریبا از نقاطی هستند که بیشترین چربی را در بدن خانم ها ذخیره می کنند.    

    نکاتی برای فرم دهی به باسن بانوان و تمرینات مخصوص

                                                                                                            تنها راه برای بهبود شکل و فرم عضلات باسن این است که سخت تمرین کنید و در این مسیر سخت پشت کار داشته باشید. به شما توصیه می کنیم که تا انتهای مقاله با ما باشید و نکات پیشنهادی متخصصان زبده را به خاطر بسپارید تا عضلات ناحیه نشیمن گاه تان تراشیده و خوش فرم شوند.

    ادامه مطلب

  • نظرات() 
  • یکشنبه 15 مهر 1397

    با چه حرکت هایی می توانیم صورت خود را لاغر کنیم

    با چه حرکت هایی می توانیم صورت خود را لاغر کنیم


     

    اگر صورت پر و چاقی دارید روش هایی برای لاغر کردن صورت وجود دارد که می توانید امتحان کنید. روش هایی کم هزینه که وقتی از شما نخواهد گرفت. پیش تر درباره فواید ورزش دادن صورت یا یوگای صورت صحبت کرده ایم،


    اینجا بانوی شهر حرکاتی برای لاغر کردن صورت آموزش می دهد. یوگای صورت یک روش بسیار کارساز برای داشتن چهره ای جوانتر است. بنابراین هر قدر که این حرکات به نظرتان مسخره یا بی اهمیت میرسد ، با انجام دادن مکرر آنها می توانید نتیجه خوبی بگیرید پس حتما امتحان کنید.

    ادامه مطلب

  • نظرات() 
  • سه شنبه 10 مهر 1397

    چگونه غبغب را آب کنیم و صورتی خوش فرم داشته باشیم؟

    غبغب، که آن را چربی ساب‌منتال نیز می‌گویند، هنگام تشکیل یک لایه چربی زیر چانه ایجاد می‌شود. غبغب غالباً با افزایش وزن همراه است، اما دلیل آن، همیشه چاقی نیست.

    از بین بردن غبغب

    ژنتیک یا پوست شل نیز که از نتایج بالا رفتن سن است، می‌توانند دلایل دیگری برای ایجاد غبغب باشند.

     

    اگر غبغب دارید و مایلید آن را برطرف کنید، چند روش برای انجام اینکار وجود دارد.

     

    ادامه مطلب

  • نظرات() 
  • پنجشنبه 5 مهر 1397

    چگونه با پیاده روی سریع وزن کم کنیم وبهترین زمان برای پیاده روی چیست

    چگونه با پیاده روی سریع وزن کم کنیم وبهترین زمان برای پیاده روی چیست


    یکی از بهترین راه های چربی سوزی و لاغری، پیاده روی است اما اینکه بهترین زمان برای پیاده روی چه زمانی است و یا چطور و چقدر باید پیاده روی کنید تا چربی سوزی داشته باشید هم بسیار مهم است. این مطلب همه چیز را در این باره به شما خواهد گفت.

     لاغر شدن با پیاده روی

    بهترین زمان پیاده روی برای چربی سوزی بیشتر

    برای کاهش وزن خوب است که تقریبا هر روز ۳۰ تا ۹۰ دقیقه پیاده روی تند بکنید. می‌توانید بعضی روزها بیشتر و بعضی روزها کمتر پیاده روی کنید، اما به‌طور کلی باید حداقل ۱۵۰ دقیقه (دو ساعت و نیم) در هفته پیاده روی کنید. البته می‌توانید زمان پیاده روی‌تان را به بخش‌های ۱۰ دقیقه‌ای یا بیشتر تقسیم کنید. وقتی بعد از گرم کردن بدن به مدت ۳۰ دقیقه تندتر و بی‌وقفه پیاده روی می‌کنید، چربی بیشتری می‌سوزانید. اگر پیاده روی را تازه شروع کرده‌اید، اوایل کار زمان‌های کوتاه‌تری پیاده روی کنید و سپس به‌طور تدریجی و پیوسته این زمان را افزایش بدهید. شاید هم بهتر باشد در آغاز، یک روز در میان پیاده روی‌ کنید و هربار به زمان پیاده رویخود بیفزایید.

     

    ادامه مطلب

  • نظرات() 
  • دوشنبه 29 مرداد 1397

    چگونه سخت تمرین کنیم ولی مصدوم نشویم

    تمرین کردن خوب است. سخت‌تر تمرین کردن، بهتر است! اما کلید تغییر پایدار و جدی در سلامت، عملکرد، و ترکیب بدن شما، تمرین کردن بطور مداوم است.

    تناسب اندام

    متاسفانه چیزهای بسیاری وجود دارند که می‌توانند بصورت بالقوه، ثبات شما در تمرین را مختل سازند. کار، خانواده، رفت و آمد، و مهمانی‌ها، همگی می‌توانند برنامه‌ی شما را اغلب بطور ناگهانی بهم بزنند، و باعث شوند به موقع به تمرینتان نرسید و در باشگاه، کم تمرین کنید.

    ادامه مطلب

  • نظرات() 
  • چهارشنبه 24 مرداد 1397

    منظور از تناسب ‌اندام هوازی چیست وچگونه می توانیم اندامی زیبا داشته باشیم

    تست‌های لازم برای تعیین تناسب‌ اندام هوازی و تمریناتی که برای تقویت سطح تناسب ‌اندام انجام می‌گیرد  به شما کمک می کند تا عضلات شما ....

     تناسب‌ اندام هوازی چیست

    تناسب ‌اندام یا سلامتی که از راه فعالیت ‌ها و تمرینات هوازی به دست می‌آید را تناسب ‌اندام هوازی می‌نامند. واژه هوازی (ایروبیک) صفتی است که معمولاً به چیزی که به هوا نیاز دارد مرتبط است.

    ادامه مطلب

  • نظرات() 
  • جمعه 19 مرداد 1397

    برای داشتن شکمی تخت و ورزشکاری چه غذاهایی بخوریم

    برای داشتن شکمی تخت و ورزشکاری چه غذاهایی بخوریم


    حتی اگر هر روز ورزش می کنید و می توانید بیشتر از یک دقیقه در وضعیت پلانک یا شنای سوئدی بمانید، باز هم به تغذیه مناسب احتیاج دارید تا بتوانید شکمی صاف و تخت و تکه تکه داشته باشید.

    ورزش برای شکم صاف


    با ما همراه شوید تا لیست غذاهای مفید برای داشتن شکمی تخت و اندامی متناسب و ورزشکاری را به شما معرفی کنیم.

     

    حتی اگر هر روز ورزش می کنید و می توانید بیشتر از یک دقیقه در وضعیت پلانک یا شنای سوئدی بمانید، باز هم به تغذیه مناسب احتیاج دارید تا بتوانید شکمی صاف و تخت و تکه تکه داشته باشید.

    ادامه مطلب

  • نظرات() 
  • شنبه 13 مرداد 1397

    چگونه با تمرین های هوازی سریع وزن کم کنیم وبدنی خوش فرم بسازیم

    چگونه با تمرین های هوازی سریع وزن کم کنیم وبدنی خوش فرم بسازیم


    حتما می‌دانید که گنجاندن تمرینات هوازی در روتین روزانه، یکی از بهترین راههای چربی سوزی است. تمرینات هوازی مفید هستند، چه شما بخواهید وزن کم کنید، چربی بسوزانید، سلامت‌تان را تقویت کنید و یا اینکه هر سه هدف را داشته باشید.

    ورزش های هوازی برای لاغری

    انتخاب‌های زیادی برای تمرینات هوازی وجود دارد که شامل تمرین در فضای بسته یا باز می‌شود. پیاده روی، پیاده روی تند، دویدن، دوچرخه سواری، اینتروال‌ با شدت بالا، تاباتا و تمرینات متناوب الپتیکال تنها چند نمونه از تمرینات هوازی هستند.

    ادامه مطلب

  • نظرات() 
  • سه شنبه 9 مرداد 1397

    با چه روش هایی سریع پایین تنه خود را لاغر کنیم

    ادامه مطلب

  • نظرات() 
  • پنجشنبه 4 مرداد 1397

    فواید استفاده از سوماتروپین چیست

    سوماتروپین یکی از مکمل هایی است که امروزه به واسطه تاثیرات جادویی و فوق العاده اش بد جوری در میان طرفداران بدنسازی باب شده است, بخصوص برای افرادی که خیلی علاقه مند نیستند که ورزش را به شیوه سنتی دنبال کنند. که درکلام عامیانه سوما نامیده میشود. هنگامی که از برخی مربی ها می پرسید که چگونه میتونم بدون تمرین زیاد و در زمان کم حجم عضلاتم رو زیاد کنم توصیه میکنند که برو سوما بزن!!!

    این دارو در واقع همان هورمون رشد انسانی یا به بیان ساده تر HGH میباشد که سوماتروپین در واقع نام تجاری این محصول است. با توجه به این برچسب تجاری, دلیل علاقه مندی بیش از حد جوانان به این دارو کاملا واضح است. در کنار مزایای مصرف این دارو , باید به عوارض جانبی جدی آن نیز اشاره کرد که متاسفانه در اکثر مواقع مشتری های این دارو با اطلاع از آنها, دارو را مصرف میکنند.

    ادامه مطلب

  • نظرات() 
  • دوشنبه 25 تیر 1397

    هنگام وزنه زدن در باشگاه چه نکاتی را باید رعایت کرد

    بر اساس یافته‌های مطالعاتی جدید، شما به سرعت‌های متفاوت جابجایی وزنه‌ها برای افزایش قدرت و عضله سازی نیاز دارید. در زندگی همه انسان‌ها تمایل دارند که با سرعت مختص به خود حرکت کنند. بسیاری از انسان‌ها نسبت به دیگران تندتر یا کندتر راه می‌روند، صحبت می‌کنند و غذا می‌خورند.

    سرعت‌های متفاوت با فوائد و هزینه‌های متفاوتی همراه است. پیاده‌روی سریع‌تر موجب کالری سوزی بیشتری نسبت به پیاده‌روی کندتر می‌شود. آن‌هایی که سریع‌تر صحبت می‌کنند نسبت به دیگران قدرت متقاعدکنندگی بالاتری دارند. کسانی که سریع‌تر غذا می‌خورند تمایل به خوردن بیشتری دارند.

    بنابراین افرادی که با کاهش وزن دست و پنجه نرم می‌کنند آگاه باشند که آرام‌تر غذا بخورند، سریع‌تر راه بروند و مراقب فروشند‌گان مواد غذایی که با صحبت‌های سریع درصدد قالب کردن اجناس خود هستند، باشند. هیچ جای تعجبی نیست که ورزشکاران در باشگاه ورزشی با سرعت‌های متفاوتی وزنه‌ها را جابجا می‌کنند. در این مطلب با مجله علم ورزش همراه شوید تا بررسی دقیق‌تری در این خصوص داشته باشیم.

    ادامه مطلب

  • نظرات() 
    • تعداد صفحات :4
    • 1  
    • 2  
    • 3  
    • 4  

    آخرین پست ها


    نویسندگان



    آمار وبلاگ

    • کل بازدید :
    • بازدید امروز :
    • بازدید دیروز :
    • بازدید این ماه :
    • بازدید ماه قبل :
    • تعداد نویسندگان :
    • تعداد کل پست ها :
    • آخرین بازدید :
    • آخرین بروز رسانی :

    اَبر برچسبها