تبلیغات
بدنسازی و پرورش اندام

بدنسازی و پرورش اندام

جمعه 30 آذر 1397

کالری سوزترین ورزش ها برای لاغری چه ورزش هایی هستند

کالری سوزترین ورزش ها برای لاغری چه ورزش هایی هستند

کالری سوزی یکی از روش های موفق برای کاهش وزن است. با ما همراه باشید تا با کالری سوزترین ورزش ها برای کاهش وزن آشنا شوید.

 کالری سوزی


کالری سوزترین ورزش ها را بشناسید

یکی از مهم ترین دلایلی که افراد دست به ورزش کردن می زنند کم کردن وزن و خلاص شدن از شر چربی های اضافی می باشد. درست است که بهترین ورزش برای کم کردن وزن دویدن می باشد اما اگر قرار باشد ما هر شب از همین ورزش استفاده کنیم، به سرعت برایمان تکرای می شود.

ادامه مطلب

  • نظرات() 
  • یکشنبه 25 آذر 1397

    ورزش کگل چگونه انجام می شود و نمرینات کگل چه فوایدی برای بانوان دارد

    ورزش کگل چگونه انجام می شود و نمرینات کگل چه فوایدی برای بانوان دارد


    ورزش کگل چیست و چطور این ورزش را انجام دهیم

    ورزش کگل می تواند به شما در جلوگیری و یا کنترل بی اختیاری ادراری و سایر مشکلات کف لگن کمک کند. در ادامه به توضیحاتی کامل در مورد ورزش کگل خواهیم پرداخت.

    ادامه مطلب

  • نظرات() 
  • سه شنبه 20 آذر 1397

    چه عواملی باعث ازبین رفتن تمایلات جنسی می شود و چگونه تمایلات جنسی خود را افزایش دهیم

    قاتل تمایلات جنسی چه مواردی هستند

     قاتل تمایلات جنسی چه مواردی هستند

    قاتل تمایلات جنسی چه مواردی هستند

    1.پنیر:

    تستوسترون یکی از مهمترین عوامل برای برقراری رابطه جنسی هم میان مردان و هم میان زنان است اما متاسفانه پنیر می تواند بر آن تاثیر منفی بگذارد. بدین ترتیب که اگر هفته ای بیش از 5 مرتبه پنیر مصرف کنید سطح تستوسترون شما کاهش می یابد. پنیر شامل آنزیمی است که تستوسترون را به استروژن تبدیل می کند. مراقب این مواد در یخچال تان نیز باشید: ماست، شکلات و الکل.

    ادامه مطلب

  • نظرات() 
  • پنجشنبه 15 آذر 1397

    برای افزایش متابولیسم بدن و لاغر شدن چکار کنیم

    برای افزایش متابولیسم بدن و لاغر شدن چکار کنیم


    هفت راهکار عالی برای افزایش متابولیسم بدن و لاغر شدن

    ۱- صبحانه را حتماً بخورید:

    برای افزایش متابولیسم بدن، همیشه اول صبح، صبحانه را بخورید. اگر شما تا وسط صبح (یعنی حدود ساعت ۱۰) یا بعد از ظهر چیزی نخورید، متابولیسم بدنتان آهسته و کند می شود. خوردن صبحانه برای سوخت و ساز بدن شما مانند افزودن هیزم به اجاق است، یعنی همانطور که هیزم چوبی، اجاق را شعله ورتر می سازد، صبحانه نیز سرعت سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد.

    ادامه مطلب

  • نظرات() 
  • شنبه 10 آذر 1397

    دویدن برعکس چه فوایدی دارد

    دویدن برعکس چه فوایدی دارد

    دویدن برعکس و فواید آن

    این نوع دویدن که غالبا در برنامه ریزی تمرینی ورزشکاران حرفه ای گنجانده می شود می تواند با درگیر کردن عضلات کم کارتر در زندگی روز مره و تقویت بیشتر آنها موجب جلوگیری از آسیب دیدگی گردد.

    ادامه مطلب

  • نظرات() 
  • چهارشنبه 30 آبان 1397

    علت کوچکی سینه خانم ها چیست و چگونه انرا درمان کنیم

    علت کوچکی سینه خانم ها چیست و چگونه انرا درمان کنیم


    علل هورمونی:

    الف: هورمون های فولیکولین-لوتئین : ( که هر دو از هورمون های تخمدان هستند ) و در صورت کمبود آن ها فقط با تجویز متخصص زنان باید استعمال شوند.


    ب: کم کاری تیرویید و هیپوفیز : نیز عامل بسیار نیرومندی محسوب می گردد. در کل کمبود هورمون های تخمدان و هیپوفیز مولد کوچکی پستان هااست.

    ۲- لاغری مفرط:

    ادامه مطلب

  • نظرات() 
  • جمعه 25 آبان 1397

    دویدن برعکس چه فوایدی دارد

    دویدن برعکس چه فوایدی دارد

    دویدن برعکس و فواید آن

    این نوع دویدن که غالبا در برنامه ریزی تمرینی ورزشکاران حرفه ای گنجانده می شود می تواند با درگیر کردن عضلات کم کارتر در زندگی روز مره و تقویت بیشتر آنها موجب جلوگیری از آسیب دیدگی گردد.

    ادامه مطلب

  • نظرات() 
  • یکشنبه 20 آبان 1397

    هنگام سرما چگونه ورزش کنیم

    هنگام سرما چگونه ورزش کنیم

    وقتی هوا سرد می شود تمایل افراد به ورزش کردن کمتر می شود و علاقه خود را برای این امر از دست می دهند و از مریض شدن در هوای بیرون از منزل می ترسند در صورتیکه این طرز فکر اشتباه است.

    ادامه مطلب

  • نظرات() 
  • سه شنبه 15 آبان 1397

    در دوران پریود یا عادت ماهانه چه ورزش هایی انجام دهیم

    در دوران پریود یا عادت ماهانه چه ورزش هایی انجام دهیم


    توصیه به بانوان در هنگام عادت ماهیانه ورزش نکنند

    اما حقیقت امر این است که در واقع ممکن است ورزش در این دوره، برای شما مفید باشد! دلیلش این است که ورزش، گردش خون را افزایش می‌دهد، نفخ را کم می‌کند، و حتی به کاهش دردهای شکم در دوره قاعدگی کمک می‌کند.
    چندین تمرین مطمئن وجود دارد که می‌توانید در طول دوره پریودتان آنها را امتحان کنید. تنها قانون طلایی برای ورزش کردن در این زمان، این است که از بلند کردن وزنه‌های سنگین، و خسته کردن بیش از حد خودتان خودداری کنید.

    ادامه مطلب

  • نظرات() 
  • پنجشنبه 10 آبان 1397

    به چه دلایلی در باشگاه بدنسازی در تمرینتان از دستگاه باید استفاده کنیم

    به چه دلایلی در باشگاه بدنسازی در تمرینتان از دستگاه باید استفاده کنیم


    چهار دلیل اساسی برای استفاده دستگاه بدنسازی در تمرینتان

    ۱- اول امنیت
    اول و مهم‌تر از همه، دستگاه‌های بدنسازی عموماً نسبت به تمرینات با وزنه‌های آزاد، از میزان بالاتری از امنیت “درون ساختاری” برخوردارند که مخصوصاً برای مبتدی‌ها سودمندتر می‌باشد. هیچ تمرینی ۱۰۰ درصد ایمن نیست، اما هنگامی‌که روی نیمکت دستگاه اسمیت زیر یک میله هستید، مجبور نیستید نگران از کنترل خارج شدن یک وزنه باشید. البته، می‌توانید روی این موضوع بحث کنید که آیا حرکت یک دستگاه “درست و متعارف” است یا نه، اما فکر می‌کنم کاملاً روشن است که حرکات متعدد دستگاه، کمتر تکنیکی هستند و نسبت به تمرینات مشابه‌شان با وزنه‌های آزاد، امکان کمتری برای اشتباه دارند

    ادامه مطلب

  • نظرات() 
  • چهارشنبه 25 مهر 1397

    برای پیشگیری از پوکی استخوان چه ورزش هایی انجام دهیم

    برای پیشگیری از پوکی استخوان چه ورزش هایی انجام دهیم


    پوکی استخوان یک بیماری است که بر استخوان‌ها تاثیر می گذارد. پوکی استخوان نه تنها زنان بلکه مردان را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد. پوکی استخوان در خانم‌ها شایع‌تر است زیرا با افزایش سن خانم‌ها، آن‌ها استروژن (که کلید محافظت از استخوان‌هاست) را از دست می‌دهند.

    پوکی استخوان باعث می‌شود که استخوان‌ها شکننده و ضعیف شوند. این امر منجر می‌گردد که استخوان‌ها متخلخل شده و به راحتی بشکنند. تمرینات مؤثری وجود دارند که می‌توانید برای کمک به جلوگیری از پوکی استخوان انجام دهید. هر تمرینی که تحمل کننده‌ی وزن یا بار (سنگینی) باشد، برای قوی نگه داشتن استخوان‌ها عالی است. انجام تمرینات پربرخورد نیز بسیار مفید است.

    ادامه مطلب

  • نظرات() 
  • جمعه 20 مهر 1397

    برای فرم دهی به باسن بانوان چه تمریناتی انجام دهیم

    اول از همه باید گفته شود که فرم دادن به این بخش عضلانی بدن کار آسانی نیست زیرا چربی در بدن خانم ها اغلب در پایین تنه ذخیره می شود، یعنی ران و باسن تقریبا از نقاطی هستند که بیشترین چربی را در بدن خانم ها ذخیره می کنند.    

    نکاتی برای فرم دهی به باسن بانوان و تمرینات مخصوص

                                                                                                            تنها راه برای بهبود شکل و فرم عضلات باسن این است که سخت تمرین کنید و در این مسیر سخت پشت کار داشته باشید. به شما توصیه می کنیم که تا انتهای مقاله با ما باشید و نکات پیشنهادی متخصصان زبده را به خاطر بسپارید تا عضلات ناحیه نشیمن گاه تان تراشیده و خوش فرم شوند.

    ادامه مطلب

  • نظرات() 
  • یکشنبه 15 مهر 1397

    با چه حرکت هایی می توانیم صورت خود را لاغر کنیم

    با چه حرکت هایی می توانیم صورت خود را لاغر کنیم


     

    اگر صورت پر و چاقی دارید روش هایی برای لاغر کردن صورت وجود دارد که می توانید امتحان کنید. روش هایی کم هزینه که وقتی از شما نخواهد گرفت. پیش تر درباره فواید ورزش دادن صورت یا یوگای صورت صحبت کرده ایم،


    اینجا بانوی شهر حرکاتی برای لاغر کردن صورت آموزش می دهد. یوگای صورت یک روش بسیار کارساز برای داشتن چهره ای جوانتر است. بنابراین هر قدر که این حرکات به نظرتان مسخره یا بی اهمیت میرسد ، با انجام دادن مکرر آنها می توانید نتیجه خوبی بگیرید پس حتما امتحان کنید.

    ادامه مطلب

  • نظرات() 
  • سه شنبه 10 مهر 1397

    چگونه غبغب را آب کنیم و صورتی خوش فرم داشته باشیم؟

    غبغب، که آن را چربی ساب‌منتال نیز می‌گویند، هنگام تشکیل یک لایه چربی زیر چانه ایجاد می‌شود. غبغب غالباً با افزایش وزن همراه است، اما دلیل آن، همیشه چاقی نیست.

    از بین بردن غبغب

    ژنتیک یا پوست شل نیز که از نتایج بالا رفتن سن است، می‌توانند دلایل دیگری برای ایجاد غبغب باشند.

     

    اگر غبغب دارید و مایلید آن را برطرف کنید، چند روش برای انجام اینکار وجود دارد.

     

    ادامه مطلب

  • نظرات() 
  • پنجشنبه 5 مهر 1397

    چگونه با پیاده روی سریع وزن کم کنیم وبهترین زمان برای پیاده روی چیست

    چگونه با پیاده روی سریع وزن کم کنیم وبهترین زمان برای پیاده روی چیست


    یکی از بهترین راه های چربی سوزی و لاغری، پیاده روی است اما اینکه بهترین زمان برای پیاده روی چه زمانی است و یا چطور و چقدر باید پیاده روی کنید تا چربی سوزی داشته باشید هم بسیار مهم است. این مطلب همه چیز را در این باره به شما خواهد گفت.

     لاغر شدن با پیاده روی

    بهترین زمان پیاده روی برای چربی سوزی بیشتر

    برای کاهش وزن خوب است که تقریبا هر روز ۳۰ تا ۹۰ دقیقه پیاده روی تند بکنید. می‌توانید بعضی روزها بیشتر و بعضی روزها کمتر پیاده روی کنید، اما به‌طور کلی باید حداقل ۱۵۰ دقیقه (دو ساعت و نیم) در هفته پیاده روی کنید. البته می‌توانید زمان پیاده روی‌تان را به بخش‌های ۱۰ دقیقه‌ای یا بیشتر تقسیم کنید. وقتی بعد از گرم کردن بدن به مدت ۳۰ دقیقه تندتر و بی‌وقفه پیاده روی می‌کنید، چربی بیشتری می‌سوزانید. اگر پیاده روی را تازه شروع کرده‌اید، اوایل کار زمان‌های کوتاه‌تری پیاده روی کنید و سپس به‌طور تدریجی و پیوسته این زمان را افزایش بدهید. شاید هم بهتر باشد در آغاز، یک روز در میان پیاده روی‌ کنید و هربار به زمان پیاده رویخود بیفزایید.

     

    ادامه مطلب

  • نظرات() 
    • تعداد صفحات :4
    • 1  
    • 2  
    • 3  
    • 4  

    آخرین پست ها


    نویسندگان



    آمار وبلاگ

    • کل بازدید :
    • بازدید امروز :
    • بازدید دیروز :
    • بازدید این ماه :
    • بازدید ماه قبل :
    • تعداد نویسندگان :
    • تعداد کل پست ها :
    • آخرین بازدید :
    • آخرین بروز رسانی :

    اَبر برچسبها