تبلیغات
بدنسازی و پرورش اندام

بدنسازی و پرورش اندام

دوشنبه 5 فروردین 1398

تاثیر صبحانه قبل از ورزش برای کاهش وزن چیست

 تاثیر صبحانه قبل از ورزش برای کاهش وزن چیست



مصرف صبحانه قبل از ورزش یکی از روش های بهبود سرعت کاهش وزن می باشد

 

مصرف صبحانه قبل از ورزش یکی از روش های بهبود سرعت کاهش وزن برای افرادی است که تصمیم به لاغری دارند.

ادامه مطلب

  • نظرات() 
  • چهارشنبه 29 اسفند 1397

    برای کاهش وزن بیشتر بعد از ورزش چه کارهایی کنیم

    برای کاهش وزن بیشتر بعد از ورزش چه کارهایی کنیم

    انجام دادن یک سری از کارها بعد از ورزش  می تواند به کاهش وزن بیشتر شما کمک کند‎

     

    کاهش وزن برای خیلی از افرادی که اضافه وزن دارند سخت ترین کار است. باید به شما بگوییم که انجام دادن یک سری از کارها بعد از ورزش کردن می تواند به کاهش وزن بیشتر شما کمک کند. این کارها عبارتند از

     

    ادامه مطلب

  • نظرات() 
  • شنبه 25 اسفند 1397

    چرا مرداها سریع تر از زنان وزن کم می کنند

     چرا مرداها سریع تر از زنان وزن کم می کنند

    تحت شرایط یکسان و رژیم غذایی مشابه، مردان خیلی سریع تر از زنان وزن کم می کنند‎

     

    به نظر می رسد تحت شرایط یکسان و رژیم غذایی مشابه، مردان خیلی سریع تر از زنان وزن کم می کنند.

    ادامه مطلب

  • نظرات() 
  • دوشنبه 20 اسفند 1397

    برای پیشگیری از کمردرد چه تمریناتی انجام دهیم

    برای پیشگیری از کمردرد چه تمریناتی انجام دهیم

    یکی از مزایای عمده ی کشش این است که انعطاف پذیری شما را افزایش می دهد.تمرینات کششی میتوانند همراه با وزنه باشند و یا به صورت آزاد بدون وزنه انجام شود.

    فیزیوتراپی کمردرد, فیزیوتراپی کمر

    این نوع تمرینات میتواند کشش مطلوب و شیرینی در بدن شما فراهم آورد آسیب های احتمالی که در اثر دیگر تمرینات به بدن وارد می آید را به حداقل برساند.در میان این آسیبها کمر درد به دلیل اینکه خیلی از افراد را مبتلا کرده بسیار پر اهمیت تر به نظر میرسد.

    ادامه مطلب

  • نظرات() 
  • چهارشنبه 15 اسفند 1397

    چگونه با ورزش در آب کمردرد خود را درمان کنیم

    چگونه با ورزش در آب کمردرد خود را درمان کنیم

    کمردرد یکی از دردهای شایعی است که افراد تجربه می‌کنند. می‌توان با تغییر رژیم غذایی یا تغییر وضعیت خوابیدن کمردرد را کاهش داد اما ورزش‌هایی نیز برای کاهش کمردرد وجود دارند.

     ورزش برای کمر درد

    به نقل از express، یکی از ورزش‌هایی که برای کاهش کمردرد مناسب است شناست. شنا ورزشی است که فشار کمتری به بدن وارد می‌کند. شنا بر روی عضلات بدن کار می‌کند و به مفاصل فشاری وارد نمی‌کند. بنابراین این ورزش برای جلوگیری و کاهش کمردرد مناسب است. شنا به پرورش عضلات نیز کمک می کند و این مساله در کاهش کمردرد تاثیرگذار است. البته شنا به صورت حرفه‌ای ممکن است بر بدن فشار وارد کند. بهتر است طوری تمرین کنید که آسیب نبینید. راه رفتن در آب نیز می‌تواند در کاهش فشار روی کمر اثر بگذارد.

    ادامه مطلب

  • نظرات() 
  • جمعه 10 اسفند 1397

    چرا زن ه

    چرا زن ها از ورزش کردن گریزان هستند و چه عواملی موجب فرار خانم ها از ورزش می شود

    ورزش کردن برای حفظ سلامت همواره توصیه می شود اما در سراسر جهان زنان تمایل کمتری به انجام تمرین‌های ورزشی دارند.

    ورزش کردن

    پژوهش‌های جدید دانشمندان نشان داده است، زنان کمتر از مردان به انجام ورزش می‌پردازند، این آمار به ویژه در زنان زیر ۳۰ سال بیشتر از سایر رده‌های سنی است و بانوان میانسال و سالمند بیشتر از زنان جوان به ورزش می‌پردازند.

    ا از ورزش کردن گریزان هستند و چه عواملی موجب فرار خانم ها از ورزش می شود

    ادامه مطلب

  • نظرات() 
  • سه شنبه 30 بهمن 1397

    چگونه تکنیک‌های درست دویدن را یاد بگیرید

    چگونه تکنیک‌های درست دویدن را یاد بگیرید

    اصول دویدن صحیح

    اگر قصد سالم ماندن و تناسب اندام دارید، دویدن ورزش مفیدی است. بعضی از افراد ممکن است تصور کنند دویدن راحت است و تکنیک خاصی هم ندارد. اما این ورزش هم تکنیک‌های خاص خودش را دارد. برای اینکه به نتایج مطلوبی برسید باید دویدن را درست انجام دهید.

     

    بدن را گرم کنید 

    قبل از شروع به دویدن باید عضلات خود را گرم و آماده کنید. کمی بدن را بکشید و سپس 5 دقیقه راه بروید تا عضلات و مفاصل‌تان برای شتاب دادن به گامهای‌تان آماده شوند. هرگز بدون گرم کردن بدن ندوید، چون در اینصورت در تمام بدن‌تان احساس درد خواهید کرد.

    ادامه مطلب

  • نظرات() 
  • پنجشنبه 25 بهمن 1397

    چگونه بدون رژیم سخت شکم خود را لاغر کنیم

    چگونه با رژیم سخت شکم خود را لاغر کنیم

    تعجب نکنید واقعا می‌توانید ظرف 6 هفته چربی‌های شکمتان را آب کنید به شرط آنکه مطالب ذکر شده در این مقاله را کاملا مطالعه کرده و مو به مو رعایت کنید.

     کوچک کردن شکم بدون رژیم سخت در 6 هفته

    پس اگر به سلامتی بدن و زیبایی آن اهمیت می‌دهید این مطلب را بخوانید تصمیم جدی بگیرید و از همین فردا شروع کنید تا به نتیجه دلخواهتان برسید.

     

    ادامه مطلب

  • نظرات() 
  • شنبه 20 بهمن 1397

    چگونه با تمرینات هوازی سریع‌تر کاهش وزن پیدا کنیم

    چگونه با تمرینات هوازی سریع‌تر کاهش وزن پیدا کنیم

    حتما می‌دانید که گنجاندن تمرینات هوازی در روتین روزانه، یکی از بهترین راههای چربی سوزی است. تمرینات هوازی مفید هستند، چه شما بخواهید وزن کم کنید،

    ورزش های هوازی برای لاغری

    چربی بسوزانید، سلامت‌تان را تقویت کنید و یا اینکه هر سه هدف را داشته باشید. انتخاب‌های زیادی برای تمرینات هوازی وجود دارد که شامل تمرین در فضای بسته یا باز می‌شود. پیاده روی، پیاده روی تند، دویدن، دوچرخه سواری، اینتروال‌ با شدت بالا، تاباتا و تمرینات متناوب الپتیکال تنها چند نمونه از تمرینات هوازی هستند.

     

    ادامه مطلب

  • نظرات() 
  • دوشنبه 15 بهمن 1397

    چه مواد غذایی همراه با ورزش کردن به کاهش چربی‌های شکمی کمک می‌کند

    چه مواد غذایی همراه با ورزش کردن به کاهش چربی‌های شکمی کمک می‌کند؟


    افراد زیادی با انجام ورزش به دنبال کم کردن چربی‌های شکمی هستند. مصرف مواد غذایی خاص یا میوه‌ها می‌تواند تاثیرگذاری ورزشی در کاهش چربی‌های شکمی را بیشتر کند.

      تغذیه پس از ورزش

    به نقل از Express، افرادی که به دنبال کم کردن چربی‌های شکمی هستند باید در مصرف مواد غذایی مراقب باشند.

    ادامه مطلب

  • نظرات() 
  • چهارشنبه 10 بهمن 1397

    مواد غذایی چربی سوز برای لاغری و تناسب اندام کدامند

    مواد غذایی چربی سوز برای لاغری و تناسب اندام کدامند

    خوردن چربی سوز یکی از روش ها برای لاغری و تناسب اندام است. در این مقاله قصد داریم 7 چربی سوز موثر برای لاغری را به شما معرفی کنیم.

     مواد غذایی مفید برای سوزاندن چربی

    مواد غذایی چربی سوز را بشناسید

     این روزها لاغری، دغدغه بیشتر خانم ها و آقایان است و برای لاغر شدن تقریبا هر روشی را امتحان می کنند حتی راه های سخت! نکته اول اینکه برای لاغر شدن باید صبحانه کامل را درست سر ساعت مشخص بخورید اما شام نخوردن باعث خواب راحت می شود.

     

    ادامه مطلب

  • نظرات() 
  • یکشنبه 7 بهمن 1397

    چگونه در منزل از تردمیل استفاده کنیم و مزایای تردمیل چیست

    چگونه در منزل از تردمیل استفاده کنیم و مزایای تردمیل چیست

    اگر چند سال پیش گفته می‌شد برای حفظ سلامت راه بروید یا بدوید، کمتر کسی باور می‌کرد که بتوان این کارها را در داخل خانه انجام داد. ولی حالا استفاده از تردمیل به عنوان یک وسیله ورزشی جای خود را در بسیاری از خانه ها باز کرده است.

    لاغری با تردمیل

    البته پزشکان و متخصصان معتقدند راه رفتن و دویدن در فضای باز بهتر از استفاده از تردمیل است ولی به دلایل مختلفی ممکن است که ما نتوانیم در فضای باز راه برویم که کمبود وقت مهمترین آنها است. علاوه بر این تردمیل می‌تواند ما را از شر آلودگی‌های شهری بیرون از منزل نجات دهد. در این مقاله قصد داریم تردمیل را به عنوان یک وسیله ورزشی از جنبه‌های مختلف مورد بررسی قرار دهیم.

    ادامه مطلب

  • نظرات() 
  • جمعه 30 آذر 1397

    کالری سوزترین ورزش ها برای لاغری چه ورزش هایی هستند

    کالری سوزترین ورزش ها برای لاغری چه ورزش هایی هستند

    کالری سوزی یکی از روش های موفق برای کاهش وزن است. با ما همراه باشید تا با کالری سوزترین ورزش ها برای کاهش وزن آشنا شوید.

     کالری سوزی


    کالری سوزترین ورزش ها را بشناسید

    یکی از مهم ترین دلایلی که افراد دست به ورزش کردن می زنند کم کردن وزن و خلاص شدن از شر چربی های اضافی می باشد. درست است که بهترین ورزش برای کم کردن وزن دویدن می باشد اما اگر قرار باشد ما هر شب از همین ورزش استفاده کنیم، به سرعت برایمان تکرای می شود.

    ادامه مطلب

  • نظرات() 
  • یکشنبه 25 آذر 1397

    ورزش کگل چگونه انجام می شود و نمرینات کگل چه فوایدی برای بانوان دارد

    ورزش کگل چگونه انجام می شود و نمرینات کگل چه فوایدی برای بانوان دارد


    ورزش کگل چیست و چطور این ورزش را انجام دهیم

    ورزش کگل می تواند به شما در جلوگیری و یا کنترل بی اختیاری ادراری و سایر مشکلات کف لگن کمک کند. در ادامه به توضیحاتی کامل در مورد ورزش کگل خواهیم پرداخت.

    ادامه مطلب

  • نظرات() 
  • سه شنبه 20 آذر 1397

    چه عواملی باعث ازبین رفتن تمایلات جنسی می شود و چگونه تمایلات جنسی خود را افزایش دهیم

    قاتل تمایلات جنسی چه مواردی هستند

     قاتل تمایلات جنسی چه مواردی هستند

    قاتل تمایلات جنسی چه مواردی هستند

    1.پنیر:

    تستوسترون یکی از مهمترین عوامل برای برقراری رابطه جنسی هم میان مردان و هم میان زنان است اما متاسفانه پنیر می تواند بر آن تاثیر منفی بگذارد. بدین ترتیب که اگر هفته ای بیش از 5 مرتبه پنیر مصرف کنید سطح تستوسترون شما کاهش می یابد. پنیر شامل آنزیمی است که تستوسترون را به استروژن تبدیل می کند. مراقب این مواد در یخچال تان نیز باشید: ماست، شکلات و الکل.

    ادامه مطلب

  • نظرات() 
    • تعداد صفحات :5
    • 1  
    • 2  
    • 3  
    • 4  
    • 5  

    آخرین پست ها


    نویسندگان



    آمار وبلاگ

    • کل بازدید :
    • بازدید امروز :
    • بازدید دیروز :
    • بازدید این ماه :
    • بازدید ماه قبل :
    • تعداد نویسندگان :
    • تعداد کل پست ها :
    • آخرین بازدید :
    • آخرین بروز رسانی :

    اَبر برچسبها